mariauusimaki

första oktober

Publicerad 2011-10-01 11:38:57 i Allmänt,

Redan oktober! Herre jesus! Om 26 dagar fyller pappa 50 och om 28 dagar ska jag skriva högskoleprovet, vart tog barbiedockorna vägen liksom!?

Nu är praktiken över och nästa vecka är det skola som gäller igen i 4 veckor. Det kändes väldigt tråkigt att lämna veterinärboden. Jag har trivts så bra och omdömet jag fick igår var helt outstanding, jag (som alltid gråter) var såå nära tårar och ler fortfarande över vad de sa. För att göra en lång historia kort är jag välkommen dit när jag vill och bara vara där och lära mig mer och behövs det personal så skulle de tänka på mig. Helt fantastiskt!

Gårkvällen spenderades hos marcus med härliga släkten Andersson, vi åt god middag och hade det trevligt! Men med huset fullt fick jag åka hem och sova, och sov så gott!

Nu håller jag och Sara på att göra oss iordning och ska ta oss in till stan och strosa lite och sitta på en uteservering och fika. Myyys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela