mariauusimaki

God morgon god MOOOORGON lala lalalala

Publicerad 2011-10-26 09:54:26 i Allmänt,

Godmorgon på er! Onsdag idag vilket betyder fet sovmorgon! Kan gå upp klockan 9 och ändå ha 2 timmar på mig!

Nu håller jag på att göra en del telefonsamtal till praktikplatsen efter lovet och veterinärboden (min förra praktikplats) som jag ska få vara på under lovet v44.

Jag kom på att jag har glömt att berätta en sak! På utställningen i Järbo tidigare i höst blev jag förfrågad om att ta över posten som petklassansvarig för riks. Och jag och många andra har haft drömmar och tankar på att lyfta upp petten. Så självklart ville jag ta över det! I helgen som var var det dommarkommitémöte i Kallhäll med omröstning, och nu sitter jag alltså som petklassansvarig för riks. Har ni önskemål eller tankar om pet, hör gärna av er! Det här kommer bli grymt bra känner jag!

Nu är alla telefonsamtal klara och några mail skickade, så nu ska jag börja göra mig iordning! Ha en bra dag alla! Ikväll blir det festligheter för Papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela