mariauusimaki

godmorgon!

Publicerad 2011-10-12 09:10:18 i Allmänt,

Onsdagar är rätt sköna, för jag börjar 13:40! Men idag ska jag ewe och lovisa åka upp lite tidigare för att jobba på projektarbetet. Men jag behöver ändå inte åka hemmifrån förän halv 11!

Jag tycker så synd om Ferrari, han har så ont :( Och läkköttet på en liten bebis är ju så snabbt att det börjar gå ihop redan under några timmar, och han tycker inte alls om oss när vi måste spola igenom bölden. Så jag ska få metacam utskrivet till han idag och eventuellt måste vi åka in ikväll för att sätta en dränageslang. Min lilla älskling :(

Nu ska jag äta upp min goda frukost, sen ta en till kopp te. Det är frost ute idag så jag måste nog använda mina nya vinterstövlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela