mariauusimaki

helgen

Publicerad 2011-10-30 12:04:13 i Allmänt,

Det har varit en trevlig helg! Högskoleprovet gick bra, men fy sjutton vad segt det var! 8 timmar prov...

När jag kom hem var det öppethus för pappa och en hel del hade redan kommit En trevlig kväll och pappa sken av lycka. Han fick massor av upplevelser i present Blandannat att han kan bada med delfiner, jag funderar på att komma överens om en bra deal där..

Nu har släkten precis lämnat Södertälje och åker upp tillbaka till Härnösand och Övik. Imorgon åker pappa och sara upp men jag stannar hemma, eftersom jag ska vara på veterinärboden ett par dagar :)

Ikväll blir det ännu mer födelsedagsfirande fast för marcus farfar Efter den här helgen känns det som om ett träningskort skulle sitta fint. Tror jag ska slå till nästa vecka ;)

JAG BESTÄLLDE MIN STUDENTMÖSSA IDAG!! Den kommer bli så sjukt fin och jag förstår knappt att det är min! Ååååhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela