mariauusimaki

kanske världens bästa

Publicerad 2011-10-11 20:25:21 i Allmänt,

Jag är nog ungefär världens gladaste tror jag. Jag har varit på Veterinärboden hela dagen. Att man kan trivas så bra på ett ställe efter två ynka veckor! Hade med mig Ferrari idag och tack och lov var det en varböld och ingen tumör! Så ett snitt gjordes och nu ska vi underhålla bölden så att den hålls öppen ett tag. Han fick även en Baytrilkur att stå på i 5 dagar. Han har levt som en prins idag, djursjukvårdarna blev helt såld på honom och han har överrösts med gos och gull! Jag sprang även ner på ica och köpte massa gott, paprika, persilja och broccoli!

Under kvällen har jag fixat klart med anmälningarna till Kallhäll och tagit ett långt skönt bad! Nu är jag skrubbad från topp till tå och len som en babyrumpa! Det ringde även en kvinna och undrade om jag visste någon som födde upp vita med röda ögon. Och vi som fick en pew hona i söndags! Hur ofta händer det att folk letar pew:isar liksom?

Nu ska jag ta och fixa mina naglar och dricka te framför en brasa!


en nyfödd Ferrari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela