mariauusimaki

klagodag

Publicerad 2011-10-02 14:52:16 i Allmänt,

Jag känner att en dunderförkylning är påväg att brotta ner mig. Är hostig och de senaste mornarna har jag inte haft någon röst. Frusen och urrigt. Har inte tid att vara sjuk nu!

Klockan är snart 3 och jag har inte gjort ett piss. Jag tänker inte göra något resten av dagen heller. Egentligen känner jag för att åka till Friskis och köpa ett årskort på pass men vill inte träna så jag blir sjuk. När jag väl vill träna kan jag inte!

Idag är en klagodag som jag helst bara vill tillbringa i sängen och äta choklad och äppelmuffins. Men jag har på riktigt satt stopp för det nu. Jag har gått upp 12 kilo sedan i vintras, det är sant. Och hemskt.


inte ens superman tröjan är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela