mariauusimaki

lycklig lyckligare maria

Publicerad 2011-10-31 22:06:29 i Allmänt,

Kom hem för ett litet tag sedan, har varit på Veterinärboden hela dagen. Från 12-21. Det har varit en sån underbar dag och jag är så underbart glad. Jag har fått göra så mycket och höra så mycket bra att jag funderar på att gjuta in mig i väggen där eller så, så att jag aldrig kommer därifrån! Personalen är så gulliga och generösa och i tidsbokningen hade de skrivit in "gulliga maria kommer och gratisjobbar under dagen!" Lycka är mer värt än pengar skulle jag vilja säga. Nu är jag ledig i 3 dagar men ska dit igen på fredag.

Imorgon är min enda plan att duscha. Rätt nice dag ;) Har tänkte att plugga lite och eventuellt ordna lite med petklassansvaret.

Nu sitter jag här och firar min dag med ost och kex, te och grekisk yoghurt med honung! Mumma!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-10-31 22:24:04

Du är ju helt fantastiskt duktig som kämpar på med skola och jobb<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela