mariauusimaki

måndag

Publicerad 2011-10-17 10:12:08 i Allmänt,

Godmorgon! Jag har sovit så gott inatt! Men marcus var ledig idag och då är det motigt att gå upp klockan 6 när klockan ringde. Som tur är så är det bara måndagar som jag börjar tidigt! Ikväll är det styrelsemöte för SMF och avstämning inför kallhäll. Jag måste hinna skriva ut lite papper tillsdess och läsa på tåget påväg hem. Styrelsemötena brukar bli långa så jag räknar inte med att hinna så mycket ikväll. Jag ewe och lovisa ska sitta kvar ett tag och jobba på projektarbetet också. Ska försöka få dem att vela gå ner på Tindras. Man behöver inte fika bara för att man sitter där ;-) Jag är så jättesugen på att shoppa! Dessutom skulle det behövas för garderoben ekar tomt efter min urrensning i höstas. Men den största delen av studiebidraget den här månaden har gått till Ferrari, men så är det ibland! Nu ska jag försöka fördriva 3 timmars hålis, Troligtvis med lite godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela