mariauusimaki

min pingla

Publicerad 2011-10-15 15:35:36 i Allmänt,

Fick besked från utställningen att vår pingla Cleo blev BIR med 89p. Galea och Morgan slutade på 88p. Mina hjärtan. Nästa helg får jag äntligen vara med! Hörde att de redan var påväg hem så jag ska ladda burarna med massa gott som väntar. Sen ska jag överraska mamma och pappa med mat tänkte jag. Ett rätt som mamma älskar, kyckling med täcke av pesto-mjukost och parmesanost och tomat!

Kom hem från skolan nyss. Har min jourhelg den här helgen. Lite surt då jag helst av allt bara skulle ligga i soffan hela helgen och dega. Men det blir nästa helg tänkte jag säga men då är det utställning, och helgen efter det är det stora grejer på g. Sen är det loooov. Har varit i terrarie och fågelrum idag, rätt okej. Varmt!

Nu sitter jag nyduschad och dricker te och äter pringles och är lycklig över att Ferraris hopp börjar stiga. Det krävdes bara två gångers stödmatning och nu knaprar han både hö, kraftfoder och grönsaker. Dock försiktigt men bättre än inget! Så jag avvaktar med stödmatningen. Det var sista dagen på antibiotikakuren idag men smärtis ska han få 2 dagar till. Sen borde bölden vara borta för den krymper drastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela