mariauusimaki

Sann lycka

Publicerad 2011-10-16 19:51:42 i Allmänt,

Jag ångrar alla gånger jag klagat och varit missnöjd. Det är bara slöseri med tid. Jag går min drömutbildning och lyckas jävligt bra om jag får säga det själv! Jag har lärt känna universums bästa klasskompisar. Jag har världens finaste bästa och underbaraste vänner som jag hållt ihop med sen lågstadiet. Jag har sedan över två år tillbaka en otroligt underbar pojkvän som jag älskar över hela mitt hjärta. Jag har den finaste familj man kan önska sig och en helt underbar hobby som förgyller varje dag. Nu ska jag stänga pluggböckerna, ta en lång skön dusch sen äta fruktsallad och chokladpraliner med marcus till Time Out. Söndagar är inte så dumma ändå. Jag längtar tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela