mariauusimaki

saturday night

Publicerad 2011-10-08 16:38:58 i Allmänt,

God eftermiddag!

Jag fortsätter fredagens slapparstil även idag! Kajsa sov i min säng hela natten men hon tyckte inte att jag skulle sova utan att jag skulle klia henne på hakan, så när jag sovit allt för länge slog hon med tassen och och tröck upp sitt huvud i ansiktet på mig. Sötkajsa! ♥

Under dagen har jag mest varit här hemma men har varit och handlat med mig själv. Jag älskar att storhandla! Ikväll är det jag som står för middagen, rotfrukter i ugnen med rostbiff! Mumma! Har trimmat lite på djuren också inför nästa helg. Jag kommer inte kunna vara med på utställningen då jag ska jobba på skolan men mamma åker! Millie är smällfet och det bubblar som sjutton i hennes mage, vill ha bebisar nuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela