mariauusimaki

Som att gå på händer uppför Mount Everest

Publicerad 2011-10-18 19:41:49 i Allmänt,

Kvällen stavas plugg; plugg, plugg, plugg! Det känns rätt tungt att sätta igång efter en underbart god middag som resulterade i en hejdundrans paltkoma!

Har faktiskt en hel del grejer, inte bara plugg som jag skjutit upp men nu måste det bli gjort. Har betat av en del på den långa listan men de tyngsta punkterna är kvar. En uppgift och djurskydd som jag just nu sitter och tragglar. Har köpt lite hjälpmedel för att underlätta. En mango och choklad. Mumma! Tror nog att jag ska ta och skära upp mangon snart.

Tänkte plugga med djurskyddet någon timme sen ska jag nog ta ett bad och lägga mig och läsa lite som behöver läsas!

Kommentarer

Postat av: ewweiiei

Publicerad 2011-10-18 21:45:33

det låter som en bra idé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela