mariauusimaki

trött

Publicerad 2011-10-18 06:58:07 i Allmänt,

Nu börjar det kännas att jag inte hade helg i helgen. Vill ha sovmorgon!! Men imorgon behöver jag inte åka hemifrån förän halv 9 så då blir det lite sovmorgon :)

Mötet igår gick bra, det blir lätt att det drar ut på tiden då man kommer ut på sidospår och det pratas marsvin. Men allt inför helgens utställningar verkar vara under kontroll.

Det känns som om jag har dragit på mig ännu en förkylning, den andra hade inte ens hunnit ge sig av. Är hes och hostar på mornarna och igår började jag snora. Nu på morgonen har jag slagit rekord i nysningar. Vill inteee!

Det är en rätt så lång dag i skolan idag och kvällen bjuder på plugg! Någongång i mitt liv måste jag börja träna också, men kanske en annan dag ;)


Kör på stickat idag, och jag tänker bo i min halsduk. Höstmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela