mariauusimaki

Tv kväll

Publicerad 2011-10-10 20:47:15 i Allmänt,

Middagen med Jenifer var som alltid utav det bästa slaget! Nu kom jag precis till marcus efter en snabb vända hem för att packa lite kläder och så inför morgondagen. Imorgon har vi studiedag men jag ska vara på veterinärboden hela dagen, saknar redan praktiken! Har en tid för Ferrari imorgon också så att han ska få sin böld tömt. Skrutten..Måste handla lite gottis till honom! Nu är det myskväll med te ensam mamma söker som gäller! Ha en toppenkväll allihopa! Förresten, i somras sa jag att jag ville umgås med mina vänner mer. Och det har jag verkligen gjort den här hösten. Jag sa också att jag ville göra vardagen roligare för mig och marcus, det har jag också gjort! Efter ofattbara två år blir allt så bekvämt. I början sprang vi på bio och gick promenader stup i kvarten. Men varför slutar man med det egentligen? Den här hösten har, och kommer bli underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela