mariauusimaki

damn right

Publicerad 2011-09-04 17:27:06 i Allmänt,

Hör och häpna! Jag har varit ute och sprungit! Ja jag lovar! Jag går och är toknervig över praktiken imorgon och folk som känner mig vet hur jag är när jag är nervig! Så jag tog på mig träningskläderna som nästintill börjat förmultna och drog mig ut på en runda med bra musik i öronen. Det var härligt, hade "sex om fire" i öronen och det spratt i hela kroppen! Det underbara vädret bidrog en hel del kan jag säga!

Nu kurrar magen, inte så konstigt eftersom allt jag ätit idag är en liten muffins och en chokladboll! Sara är på affären och vi ska göra kött och potatisgratäng. Mamma och pappa är ute i skogen och plockar svamp som bara är ett måste till maten såklart!

Haha räkna med ett heelt osammanhängande inlägg ikväll, jag måste säkert nervösa av mig igen!


Den gamla träningströjan från gymnastiken kom till användning! Åh vad jag saknar träningarna...
Tänk att jag en gång i tiden varit vältränad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela