mariauusimaki

det ekar tomt

Publicerad 2011-09-02 11:48:01 i Allmänt,

Godmorgon! Eller godförmiddag, jag har varit vaken sedan 1.

Idag är dagen full av planer. Kliniken jag ska vara på from v 38 har jag ringt och fått veta tider, rätt okej tider!
Runt 14 ska jag åka in till pappa och byta till den stora bilen, åka och köpa kattmat på djurhuset. Sedan ska jag lämna tillbaka mina skor jag köpte igår, de var rätt dyra som sagt och då har jag inte råd med några fler par om jag skulle vilja. Skulle behöva köpa lite basplagg såsom linnen och t-skirtar också, rensade min garderob igårkväll och det blev inte mycket kvar kan man säga! Vid 17:30 ska jag möta upp Mia, vi ska åka och hämta hö.

Därefter åker jag nog till marcus och har en lugn och ledig kväll!

Åh marcus syster ska flytta hemifrån nu under hösten. Och jag måste erkänna att jag är så sjukt sugen på det själv. När man var 14-15 var det den största önskan för at få komma bort från föräldrarna. Men så är det verkligen inte idag. Men jag vill bara kunna ha det hur jag vill, planera allt själv, fixa och dona hur mycket jag vill. Och framförallt få gå på ikea i timmar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela