mariauusimaki

fredag

Publicerad 2011-09-23 22:49:59 i Allmänt,

En underbar vecka avslutas med en underbar helg! Förutom praktiken som är som en dröm har jag firat min mormor som fyllde 70 i veckan. Vi överaskade henne med tårta och jag hade köpt världens finaste höstbukett. Åkte dit direkt efter praktiken i onsdags så middagen blev i form av fil med mormors underbara rabarber och päronsylt! Den är helt ljuvlig... Idag skulle jag haft en slapparkväll med ewe och lovisa, men ewe kände sig inte pigg så istället åkte jag till marcus och åt tacos med hans familj och en del av hans släkt. En mysig kväll! Nu har jag precis lagt mig i sängen och har stängt av klockan, jag tänker inte vakna av någon klocka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela