mariauusimaki

Helgen

Publicerad 2011-09-19 07:53:57 i Allmänt,

Vi kom hem från Jönköping igår, men jag var så sjukt trött att jag gick och la mig på en gång! Det har varit en grym helg och killarnas spelning var helt sjukt bra. Det känns som om vi gjorde något dygnet runt, men det var iprincip det vi gjorde också! En grym helg, ett grymt oväder påvägen hem.

Idag börjar min praktik på klinik. Det känns helt sjukt, min dröm att få vara på en klinik börjar idag! Jag känner mig faktiskt rätt lugn, fick ju injicera på KI och bombade kirurgerna med frågor! Det är endast 35 minuters bilväg dit, vilket är oerhört skönt!!

Förresten är Chindira hängig. Hon blev ju biten av Millie på magen för säkert 2 veckor sedan. Och vi satte in antibiotika men såret läkte så fint och fort att vi avbröt behandlingen (fy fy). Nu ser hon inte riktigt pigg ut på ögonen och har inte en sån sprudlande energi som hon alltid annars har. Hon är satt på en ny kur som inte ska avbrytas, så får vi se hur hon klarar det. Lilltösen :( ♥


Halvdålig bild från mobilen, de blev intervjuade av radion!
Bätte bilder kommer från kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela