mariauusimaki

hola amigos

Publicerad 2011-09-04 15:09:13 i Allmänt,

Hej på er!

Igår var ju jag och marcus på bio. Och jag var lite klyven efteråt och visste inte riktigt vad jag tyckte. Det var en skum känsla över filmen. Marcus tyckte den var jättebra men jag tror att jag iochmed skolan är så insatt in allt med att förmänskliga djur och djurförsök att det skar i mitt djurhjärta att se filmen. Så imorse kom jag fram till att filmen inte var bra. Det var inte någon bra idé att göra en bra biofilm på utan det känns mer som en liten hint till allmänheten om hur verkligenheten faktsikt är.

När jag vaknade imorse hoppade jag som vanligt i fårskinnstofflorna och morgonrocken och tog min stora kopp och fyllde med grönt te. Sedan fick jag för mig att dammsuga rummet, vilket jag borde fått för mig redan för länge sen..
Men nu är det iallafall skinande rent och dammfritt! När jag precis gick och funderade på om jag verkligen inte behövde något på ikea så att jag fick en anledning till att åka dit, och sedan konstaterade att jag tyvärr inte behövde de kommer sara som en uppenbarelse från himmelen och frågar om vi inte kan åka till Ikea! Självklart kan vi det!! Vi for iväg på en gång och började med att fylla magarna i 5-kronors cafét. Två bakverk var + en stor latte, 30 kronor! amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela