mariauusimaki

kliniken

Publicerad 2011-09-19 19:03:23 i Allmänt,

Kom hem för ett par timmar sedan och har precis ätit. Jag är helt slut och fullproppad i mitt huvud efter första praktikdagen på kliniken. Jag är sjukt känslig när det blir för mycket intryck och påverkas då lätt av stressade människor. Att komma mitt in i en operation idag, med en personal kort, nervös över första dagen blev för mycket. Höll på att svimma men efter en kort stund (som kändes som en evighet) blev jag stabil igen och kunde fortsätta jobba. Somsagt hade personalen det stressigt så jag hann inte bli rundvisad så mycket men var med lite iallafall. Hoppas att det är lugnare imorgon så jag kan få bli lite bättre instruerad.

Nu ska jag pussa på mina fyrbenta älsklingar, sen ringa min tvåbenta älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela