mariauusimaki

lycklig

Publicerad 2011-09-02 19:18:11 i Allmänt,

Jag strosade runt på Åhlens heminredningsavdelning i 1 timme idag och bara drömde. Hur underbart som helst! Men jag köpte ingenting förutom en ram till mitt intyg. Köpte också en tröja, men på HM :)
Lämnade tillbaka skorna från Din Sko och köpte ett par andra på Skopunkten. Jättefina och de ska jag inte lämna tillbaka!

Har precis kommit hem efter att ha hämtat hö och kört den stora bilen. Han och jag har lite kommunikationssvårigheter men på landsväg förstår vi varandra perfekt! Det är i stadstrafiken som konflikterna uppstår.

Nu ska jag äta lax, underbart god lax!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-09-03 12:20:22

ååh vad fina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela