mariauusimaki

måndag

Publicerad 2011-09-12 11:58:07 i Allmänt,

Hej på er!

Jag undrar hur mycket en människa kan sova! Jag tror jag slagit rekord iallafall! Gick och la mig vid 8 igår och vaknade vid 10 imorse! Dessutom sov jag ju i stortsätt hela dagen. MEN jag känner mig mycket piggare, snuvan börjar lägga sig men hostan sätta sig fast. Känner ett sånt där tryck över bröstet som man gör innan en riktigt jävlig hosta är påväg. Så jag har börjat äta bisolvon och kan förhoppningsvis lindra den lite innan det blir allt för hemsk.

Är hemma från praktiken idag eftersom jag inte hade en chans igår att känna om jag orkade vara aktiv. Så idag är jag hemma och kurerar upp mig. Hosta och snuva går ju att jobba med men bara man inte känner sig hängig!

Nu sitter jag i min gos-velourdress som jag fick i julklapp och dricker chokladlatte. Så gott! Kaffe med chokladsmak. Ikväll ska mitt hjärta komma hit eller om jag känner mig bra går jag till honom. Jag har tänkt att köpa lite gott och ladda för en myskväll. Som en söndagskväll på en måndag liksom. Jag tycker att man borde införa en dag i veckan som är en myskväll, det ska jag föreslå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela