mariauusimaki

morsning

Publicerad 2011-09-26 07:12:30 i Allmänt,

Godmorgon alla morgonpigga och som jag, inte morgonpigga!

För en gång skull hade jag lätt att somna igår kväll, brukar alltid ha så sjukt svårt för det på söndagar. Men det gäller att jag verkligen lägger mig när jag är riktigt trött, annars ligger jag bara och vänder och vrider. Så för att hålla mig sysselsatt igår lockade jag hela mitt hår med plattången, och idag är det sådär jättefint vågigt! :)

Nu sitter jag och äter frullebulle och ska strax gå ut och plocka lite vindruvor som jag tänkte ta med mig till praktiken! Vi har vindruvor för en hel världsdel..

För ett tag sen kom jag och marcus överens om att vi skulle hitta på mer tillsammans under veckorna. Så idag blir det bio! Jägarna 2 ska vi se, och vi har laddat upp med att se ettan för ett par veckor sedan! Vi ska även handla present åt hans mamma som fyller år imorgon. Och middag blir det också! Myskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela