mariauusimaki

nu går jag på helg!

Publicerad 2011-09-15 16:41:59 i Allmänt,

Kom precis hem. vi var så effektiva idag att det inte är så mycket som behöver göras imorgon. Och jag fick bli ledig.

Det har varit dött här i någon dag nu. Jag fick känna på hur det känns att få hjärtat stulet. Än så länge är jag inte redo att säga mer än att jag fick tillbaka det, om än totalförstört.

Jag är så nöjd med de här två veckorna på karolinska institutet. i början var det jobbigt men nu stormtrivs jag! fick så fina komplimanger att jag är helt mållös. fick bla. injicera som ingen annan praktikant fått gjort tidigare! Idag injicerade djur i vaket tillstånd. fick också höra att jag skulle kunna börja jobba där och de skulle ha mig i baktanke när de behövde någon stand in! nu är jag dödstrött och ska bara dega hela kvällen! dricka chokladkaffe ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela