mariauusimaki

Kommentarer

Postat av: Sara-Noomi Venderlöf

Publicerad 2011-09-01 15:38:28

Spontant tror jag nästan att jag kan gissa mig till vilken lärare det gäller. Känner igen känslorna exakt.



Kämpa på, Maria, låt det inte bara ligga utan skriv ned vad som händer och när och gå till rektorn/biträdande rektor, eller ta hjälp av din mentor. Om ni är flera i klassen så gå tillsammans! Men skriv upp på vilka lektioner som saker skett och vad som skett, det förenklar!



Jag är gärna ett stöd om jag kan vara det, mejla om du vill ha någon hjälp eller skriva av dig.

Postat av: maria

Publicerad 2011-09-01 18:46:26

Sara det sjuka är att till de jag berättat för har jag aldrig nämnt namnet, men alla har gissat på rätt person..

Postat av: Sara-Noomi Venderlöf

Publicerad 2011-09-02 12:30:24

Är det en lärare som inte är inom djurvårdsinstitutet? Initialer F.B.?

Postat av: maria

Publicerad 2011-09-02 13:44:17

Näe han hade vi bara några månader i ettan, hann inte få någon uppfattning om hur han var riktigt. men läraren det gäller är heller inte någon i djurvårdarlaget. D.S, med spanskt påbrå

Postat av: Sara-Noomi Venderlöf

Publicerad 2011-09-02 22:05:46

Var lycklig för det :P

Fast att det var DS var inte heller någon chock. Kan säga att jag gått ut från ett av hans prov utan att ha skrivit ett ord, inte ens mitt namn, eftersom jag inte lärt mig något alls. Han sa frågande "men, du har ju inte skrivit något?", jag svarade "Nej?! Jag kan ju inte skriva något jag inte vet och som du inte har lärt mig. Todiloo!". Flera följde mitt exempel. Det var underhållande! Han är ju inte en så rolig lärare...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela