mariauusimaki

on my way home

Publicerad 2011-09-13 17:29:24 i Allmänt,

godagens alla tappra krigare som läser här! jag sitter på tåget påväg hem och är så lycklig att jag skulle kunna skrika ut i högtalarna hur glad jag är! Den här dagen har varit helt fantastisk på praktiken! större delen av eftermiddagen har jag varit med kirurgerna och fått assistera och ge injektioner! Det är som att leva på rosa moln! Jag var tvungen att fira detta med en bulle och en latte från 7eleven! Jag sprudlar av lycka så folk måste tro att jag vunnit på lotto, men så är tyvärr inte fallet..man säger ju att man ska köpa en lott om man har tur, kanske jag ska satsa? Nu har min förkylning gett sig av. Den gick lika fort som den kom, mucho märkligt! Så ikväll ska jag pussa på mina pinglor och alla ska få en paprikabit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela