mariauusimaki

onsdag

Publicerad 2011-09-28 20:33:20 i Allmänt,

Go kväll!

Idag har varit en bra dag, har lärt mig megamycket på praktiken, så mycket att jag var tvungen till att hämna in mitt block för jag skulle inte komma ihåg allt tills jag slutade! Kom hem runt 6 och sen dess har jag ätit och klippt lite klor.
Såg att Canezza satt i buren och satt konstigt med höften, tog upp henne och såg en knöl större än en pingisboll. Sitter i ljumsken så en juvertumör är inte omöjligt. Den har kommit helt plötsligt, har inte sett den tidigare! Så hon åker med till kliniken imorgon och får somna in. Den är besvärande för henne och med hennes ålder är det ingen ide att försöka sig på en operation. Så hon får komma till marsvinshimmelen istället!

Jag är dödstrött så jag funderar på att förbereda mig för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela