mariauusimaki

sjuk

Publicerad 2011-09-11 14:06:47 i Allmänt,

Jag är så nöjd med gårdagens utställning, så stolt över våra pinglor. Cleo blev bir, och även morgan och galea fick jättefina bedömningar! Det blev dock en ganska tidig dag eftersom mitt numera tillhör norrort och vi behövde vara i järbo 8. uppgång halv 5!

Efter utställningen bytte jag lite smidigt om i bilen för att åka till min underbara ewe som firades igår! Egentligen skulle  vi dragit ut efteråt men jag kände mig inte alls pigg så var bara med på festen hos henne. Som vanligt bjuder hon på det bästa. Som jag sa kände jag att en dunderförkylning var på g och idag vaknade jag heelt sänkt med feber, hosta och snorig. Ska kurera mig idag och hoppas på att jag frisknar till tills imorgon. Lite kantarellsoppa gör nog susen! ;-)

Förresten har jag en helt sjuk grej på g, en förfrågan som jag nästan blev tårögd av. Men jag får inte avslöja något förän det är beslutat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela