mariauusimaki

stressad

Publicerad 2011-09-16 12:12:52 i Allmänt,

Hej hallå!

Idag är jag sjukt stressad! Har just slängt i mig frukosten på 5 minuter så nu har jag ont i magen!

I helgen har marcus spelning med sitt band i Jönköping och vi är några, framförallt flickvänner som ska åka ner med dem. Vi åker redan idag och stannar tills på söndag. Det är imorgon de spelar. Vi hade planerat att åka runt 17:00 men jag skulle helst vilja åka vid 16:00 redan eftersom att det tar 3h ned och vi ska äta och så också. Det var så skönt när jag och sara åkte till övik och inte hade någon stress alls, vi tog det i våran takt och stannade vid varje ny mack och smakade på något. Godast latte har de på Coop i arnäs, övik. Godast kanelbulle, 7eleven stockholm. ;)

Djuren har precis fåt frukost jag ska ta och packa ihop lite kläder att ha med mig. Det blir inte så mycket eftersom det bara är över helgen men några ombyten blir det. Ikväll ska vi ut på krogen, imorgon på dan blir det slöa, på kvällen middag och sen spelning, på söndag köra-långkörnings-outfit.

Hoppas på att jag kommer kunna blogga litegrann där nerifrån! Annars lycka till alla som ska på NM, ni andra, ha en underbart rolig helg, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela