mariauusimaki

tänkvärt

Publicerad 2011-09-01 11:46:50 i Allmänt,

sitter på centralen och väntar på tåget till skolan. Har strosat runt på stan i stockholm och köpte faktiskt skorna från din sko, de beiga. men de kostade ju faktiskt rätt mycket så jag måste fundera om de verkligen är värda det. ju dyrare skor jag köper desto färre har jag råd med. Men de var sjukt snygga. Får rådfråga skotokiga lovisa när jag kommer till skolan! Fast jag vet att hon vill ha likadana, haha ;-) På ett sätt gillar jag det hära lyxiga lite pampiga livet att äta lunch i stan och köpa stora latte. Och klädstilen. Manikyrnaglar, perfekt hår och smink, bära fina smycken osv. Typiskt storstadsliv. Men samtidigt älskar jag faktiskt mitt "riktiga" liv. Bara vakna och slänga upp håret i en tofs och knappt tagit bort sminket från gårdagen. Men jag uppskattar ändå att få göra några dagar till lyx. Men som en vän skrev på facebook igår, vi tänker sällan på vad vi faktiskt har, utan bara vad vi saknar. Jag är på ett underbart humör idag! :-D Och nu kommer tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela