mariauusimaki

tisdag

Publicerad 2011-09-27 21:10:46 i Allmänt,

Gårkvällen var jättemysig! Vi hittade en present rätt så fort och har gett den idag, hon blev nöjd :) Sedan åt vi middag och jag tog en gudomlig kycklingwook från ett nytt ställe som öppnat i skärholmen. Man fick helt sjukt mycket mat och jag åt upp allt alldeles för fort så jag hade ont i magen resten av kvällen..

Bion var bra den med, en riktig rysare. Det var Jägarna 2 vi såg, tycker den helt klart är värt att se! Jag ska bli bättre på att gå på bio! Det är så trevligt och mysigt. Förut avskydde jag verkligen att gå på bio, bara sitta rätt uppochner, inte kunna pausa om man vill gå på toa, vara rädd att prassla med godispåsen osv. Men nu älskar jag det, så jag tror nog att jag ska gå med i bioklubben på SF.

Under dagarna lever jag fortfarande i min dröm på kliniken. Sista veckan sen är praktiken över och skolan sätter igång. Jag har inte känt ett uns av stress den här terminen ännu men jag antar att det ligger och lurar runt hörnet. Kanske ska ta och boka in lite lyx under de 4 veckorna jag har skola nu innan nästa praktikperiod!

Nu har vi precis ätit god mat med gott sällskap! Och det blir en tidig kväll ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela