mariauusimaki

19

Publicerad 2012-04-19 09:32:59 i Allmänt,

Jag hann inte ens skriva att jag fyllde år igår! Hade verkligen fullt upp hela dagen. Grattades på morgonen i vanlig ordning. Hade inte önskat mig mer än handkräm och pengar så det var vad jag fick. Men det var det bästa jag kunde få! Efter grattandet somnade jag om eftersom vi hade studiedag! Runt 11 kom ewe och lovisa och jobbade projektarbete. Nu börjar vi se slutet, hur underbart som helst! Vi åt god tacopaj och firade mig med en underbar kladdkaka med hallon och grädde.
Kring 4 åkte jag mot Strömsholm där det var en kurs i akutsjukvård. Fick lite tid att slå ihjäl innan så jag hann dessutom med att strosa i Eskilstuna! Kursen var toppen bra. Jag är så lycklig över att jag verkligen ska få jobba med djursjukvård i sommar, i hela mitt liv. Det finns inget bättre, allt är så intressant och jag svär på att jag kommer lära mig något nytt varje dag tills jag tar pensionen.

Idag är jag också ledig, skönt med en helg sådär mitt i veckan! Det är massor att göra idag med. Först ut att läkarn klockan 12, jag ska ta min andra vaccinationsspruta mot livmoderhalscancer. Fasar över svedan, det svider något sjukt av det där vaccinet! Efter läkarn ska jag åka och handla lite grönsaker som vi ska ha som priser på helgens utställning, även lite ingredienser till vad jag ska baka på söndag då vi ska fira mig med släkten! Seeeeen ska jag åka och träna och springa av mig allt jag ätit. Sen tänkte jag faktiskt åka ner på stan och unna mig något fint i klädväg. Jag har spanat in en klänning på HM som skulle passa perfekt i min garderob. Kani nte bestämma mig om jag ska shoppa för presentpengarna och spara studiebidraget eller tvärtom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela