mariauusimaki

biomys

Publicerad 2012-04-20 21:13:09 i Allmänt,

Kom precis hem efter en mysig biokväll med marcus, rebecca och robin! Vi såg American pie - galen!
Nu ska jag fixa det sista inför utställningen imorgon sen ska jag soova. Konstigt nog längtar jag otroligt till att gå upp tidigt ännu en helg! Inte nog med att jag gick upp 4 förra lördagen, nu är det sovmorgon till halv 5! Men det ska bli jätteroligt att få döma igen, det var länge sen nu! Dessutom vet jag att jag ska få döma vår fina Izadora som har flyttat till en toppentjej!

Det är Galea och lillgrabben som ska med. Lillkillen, Linus King, ska det bli riktigt kul att få en bedömning på. Jag tycker han är jättefin och välutvecklad. Får se vad domarn säger! Galea väntar på sitt sista cert och ska få sättas med Ferrari imorgonkväll. Fiddeli ska få följa med och åka vidare till Gävle och Anki där hon ska få gå med en eng. crested pe white hane. Millie och hennes unge Karma ska få flytta till en familj i Stockholmsområdet. Det blir många djur som ska med, men få som ska med hem!

Godnatt världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela