mariauusimaki

börjar jag bli gammal!?

Publicerad 2012-04-11 10:28:26 i Allmänt,

De senaste veckorna då jag haft sovmorgon kan jag inte sova längre än till 9! Det kan ha att göra med att jag envisas med att bli törstig precis när jag ska lägga mig och dricker ett stort glas vatten. Då är jag sprickfärdig vid 9 tiden! Men jag är dessutom utvilad! Fast det är rätt skönt att börja bli gammal isåfall. Man får så mycket mer gjort! Fast marcus, han är fortfarande ung han, han ligger fortfarande och sover och vaknar inte ens när telefonen ringde i mitt rum..

Nu på morgonen har jag förberett en hel del inför helgens utställning. Kommer knappt vara hemma idag, imorgon eller på fredag så jag får förbereda lite nu och då. Ska bara ha med mig Galea så det är inte så mycket förberedelser. Har också suttit i samtal med Syon på Comvux och pratat lite om att tenta upp några av mina betyg. Det är inga problem alls utan det är bara att komma dit i höst och anmäla sig för en tenta. Nu jäklar ska jag in på Skara!

Somsagt ska vi göra klart vårt projektarbete idag, hur underbart som helst! Ska dessutom bli underbart att träffa mina mates!

För er som (precis som jag) glömt bort att jag fyller år om en vecka tänkte jag bara påminna om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela