mariauusimaki

fin dag

Publicerad 2012-04-04 08:56:15 i Allmänt,

Godmorgon! Idag är det riktig vårvärme ute! Det känns som en dag då man kan sitta på tindras och fika! Ska försöka locka med mig tjejerna ;-) Igår var jag hos marcus hela kvällen. Vi åt pannkakor och jag fick mitt hår lockat av hans syster, så nu vet jag hur jag ska ha håret på studenten! Annars idag har alla treor individuella möten med syo ang vår studieplan och så. Jag har ett par frågor till henne. Jag har en plan för hösten ;-) I eftermiddag ska jag iväg och köra några pass med ewe. Först är det dans och sen intervall flex. Ska inviga mina nya easy tone skor som jag köpt! Förhoppningsvis är det här sista dagen innan påsklovet, vi får veta idag om det blir lektion imorgon eller inte. Ha en toppendag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela