mariauusimaki

fullt upp

Publicerad 2012-04-03 08:58:07 i Allmänt,

Det blir lite glest med inlägg här jämfört med praktikveckorna. Men jag är tillbaka i mitt liv, där det alltid finns något att göra! Igår kom studentmössorna, jag måste.lägga ut en bild sen, det är ofattbart! det är 28 skoldagar kvar, sen är det över! Igår kändes framtiden hopplös men jag har ett helt liv på mig, jag behöver inte komma in på högskolan i höst! Jag har övertalat mig själv att jag ska vara nöjd med mitt resultat på högskoleprovet, då jag fick dubbelt så bra resultat som sist! men fortarande hälften av vad jag behöver ha. Hur dom helst! Idag är det en lång men rolig dag i skolan! Roliga och intressanta lektioner! Efter skolan ska jag till marcus och umgås med hans familj och syster!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-04-03 10:09:31

<3 du är gryyym Maria och det är väl inte så konstigt att det tar tid att förstå sig på högskoleprovet! Tänk tvärtom, du har ju gått 50% åt rätt håll poängmässigt! Ses ikväll:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela