mariauusimaki

garderobsrensning

Publicerad 2012-04-19 15:23:30 i Allmänt,

Jag älskar att rensa garderoben! Jag gör det rätt ofta, för varje gång jag köper något nytt eller får dille på att tvätta måste jag rensa för att få plats. Nu har jag tagit bort alla tjocka koftor och istället tagit fram alla blusar, shorts och kjolar! Förra året vid den här tiden kunde man gå utan jacka med ballerinaskor och vissa dagar tillochmed ha shorts! Nu går jag fortfarande med jackan och vårskor.
Jag har letat som en tok efter shorts i butikerna, men nu när jag rensade hittade jag hela 10 par shorts, så jag klarar mig nog utan ett par till!

Jag hittade ett jättesött linne idag på stan. Och en bikini! Har haft lite panik då jag inte äger en endaste hel bikini! Nu blev det en marinblå virkad trekantsbikini.

Om någon timme ska jag bege mig in mot stan med marcus för att träna och ikväll blir det plugg med min bästa. Imorgon är det redan fredag! Jag är så gott som klar inför helgens utställning, bara lite småfix imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela