mariauusimaki

härlig dag!

Publicerad 2012-04-11 21:31:02 i Allmänt,

Vi satt ett par timmar med projekarbetet och blev helt klara med rapporten, nu är det bara filmen kvar och den ska vi göra på onsdag då vi har studiedag (och jag fyller år!!)

Påväg från ewe svängde jag förbi friskis och tränade ett tag, skulle egentligen ha dansat och flexat idag men ewe fick förhinder så det blev annan träning istället! Nu under kvällen har jag trixat med mammas mobil som hon precis köpt, bäddat rent i sängen och tagit det allmänt lugnt.

Imorgon har jag tid hos tandis 11:50 och efter det ska jag träffa Jenifer för en turbofika. På eftermiddagen ska jag ha gleemarathon med några vänner hemma hos pontus. Ska bli bäst att träffa dem, har inte träffat dem på evigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela