mariauusimaki

med mina bästa

Publicerad 2012-04-10 21:58:37 i Allmänt,

Idag har jag fyllt hjärtat med kärlek! Har fixat i timtals med Jenifer, Sebbe och Marcus. De är bra fina de där människorna! <3

Innan fikat var jag på stan med marcus där han köpte kläder till studenten och klippte sig!! (Prisa Gud!!)
Nu ikväll har vi suttit bakom varsin dator och pluggat i ett par timmar. Vi blev precis klara och ska nog ta något gott att äta!

Imorgon är det projektarbete med Ewe och Lovisa som gäller, och på kvällen är det dans och intervall flex! Det är sjukt jobbigt med två pass på raken. Men det är förbaskat skönt när man är klar! 

Förresten, fick mail ifrån min lärare i svenska B där hon sa att jag fick vg+ på nationella. Det trodde jag aldrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela