mariauusimaki

mösspåtagning

Publicerad 2012-04-28 15:11:50 i Allmänt,

Igår hade vi mösspåtagning, vi!? Det känns så overkligt att det är vi, 93orna, som tar studenten!
Efter lite firande och sång i skolan åkte jag, ewe, lovisa och frida in till stan och satt på en uteservering och hade det allmänt bra. Så skönt att kunna sitta ute i linne!

Sen skulle de bli en utekväll för resten av tjejerna men en efter en kände sig tröttare så vi hade en mysig hemmakväll med mat istället.
Idag har jag först varit till skopunkten och bytt ett av paren jag köpte, det var något knörvligt i ena sulan, råkade hamna på kappahl och råkade hitta en bikini som jag la undan.. Sen har jag legat ute och solat och nu ska vi nog ta och bege oss ner till Varfet och premiärfika! Känns lite konstigt att inte jobba där iår, men samtidigt skönt att kunna åka till världens mysigaste café utan att behöva åka till jobbet..

Bjussar på lite bilder från igår! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela