mariauusimaki

nu är jag också en i gänget!

Publicerad 2012-04-04 20:39:14 i Allmänt,

Igår släptes Instagram för android så nu är jag också en Instagrammare! Följ mig om ni vill, eller gör det ändå för att vara snälla. mariauusimaki heter jag där. som här!

Annars då har det varit en bra dag i skolan. Fick många bra svar hos syon så nu tror jag att jag har min höst räddad. Jag ska söka till komvux och plugga upp alla ämnen jag inte har mvg i. För att kunna söka till skara nästa år också, men större chans att komma in. Nog om skolan, nu har jag påsklov! Rätt skönt med tre dagars skola efter en månads praktik. Man har kommit ur banan lite, att behöva använda huvudet igen efter så lång tid är inte lätt.

Nu kom jag precis hem från ett danspass med Ewe. Egentligen skulle vi gått på intervall flex också men jag har haft sån huvudvärk hela dagen som inte var skön att dansa med. Så jag hoppade intervallen. Men vi tänkte köra igen nästa vecka! Nu har jag lite mail att svara på så jag tänkte lägga mig i sängen med en kopp te och datorn, sen blir det en tidig kväll! Imorgon väntar en fullspäckad dag fylld av en massa olika sällskap!


Har inte tagit kort på min studentmössa ännu men här har ni tröjan iallafall. Känns knäppt att den sitter på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela