mariauusimaki

sjuk..

Publicerad 2012-04-23 10:51:45 i Allmänt,

Det var en jättetrevlig kväll igår! Trots lite misslyckanden med bakningen blev det ett riktigt trevligt födelsedagsfirande och jag fick många fina presenter.

Idag vaknade jag med feber, hosta och förkylning. Jag har inte varit sjuk på hela den här terminen och så just nu slår det till helt plötsligt. Hoppas att jag blir piggare imorgon för så har vi ett viktigt prov i skolan.
Så idag kurerar jag mig med te och honung. Måste plugga till provet också. Jag som hade längtat efter att gå på alla pass den här veckan när jag äntligen har en vecka utan uppbokade kvällar!

Ha en bra dag allihopa!


de här söta fick jag i present! Fick presentkort på IKEA också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela