mariauusimaki

söndag

Publicerad 2012-04-01 15:37:31 i Allmänt,

Vilken helg det har varit! En månads praktik är över och skolan börjar igen. Jag har trivts jättebra på praktiken och vi så bra omdöme att jag knappt tror det är sant.

Jag kom hem ganska bra tid i fredags och åt lite middag innan det var dax för sängen. Igår var det högskoleprovet hela dagen. Det kändes som om det gick jättebra men reslutatet visade annat. Jag ska söka jobb på Telge Återvinnig och bli sopnisse tror jag, det är ungefär vad min smarthet räcker till. Bajsprov. Dessutom fick jag en p-bot. Men med tanke på att alla andra hundratals bilar som stod på parkerningen också fått det måste parkeringsvakterna missat skylten och gratis parkering. Så jag tänker inte betala 400 kronor utan ska överklaga!

Igårkväll var jag iallafall ut med ett par vänner och syster. Vi dansade lång in på natten och åt tacos när vi kom hem, gott! Idag har jag mest packat upp mitt liv ur resväskan, städat iordning och föreberett skolveckan. Alldeles strax ska jag tröstäta lite ananaspaj som sara bakat och kvällen spenderas hos mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela