mariauusimaki

torsdag

Publicerad 2012-04-26 17:01:46 i Allmänt,

Jag gillar torsdagar. Dels för att det är typ världens bästa dag i skolan. Börjar 11, med djursjukvård, sen är dagen slut. Men sen kan man säga att imorgon kan man säga att imorgon är det helg!

Idag skulle jag och några till ha en guidening för en drös med 6-åringar på eftermiddagen. Men den ena efter den andra fick förhinder så det fick blå några andra som guidade istället. Att ta 27 6-åringar själv är nog lite tufft när det finns tusentals saker att titta på och tusentals djur man måste vara försiktig med!

Istället åkte jag ned till stan efter skolan och köpte lite nytt smink. Jag har börjat använda smink ifrån The body Shop och är jättenöjd. Lite dyrare är det, men det är det verkligen värt! Dessutom älskar jag att vara inne i den butiken, skulle kunna köpa allt! Typ papaya-bodylotionen, mmm....

Ikväll har jag, sara och mamma tänkt att åka till skopunkten och gå lös på skor. Jag vill ha ett par vita converse men är lite för snål för att köpa ett par för 700. Tänkte kolla på skopunkten hur deras är, och om det inte är så stor skillnad kanske det är värt att köpa dem istället! Sen blir det tvmys med marcus och vampire diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela