mariauusimaki

ännu ett ♥

Publicerad 2012-08-14 14:27:15 i Allmänt,

Det finns en annan människa på den här jorden som jag älskar så oändligt mycket. Eller två rättare sagt. Min vän Sara och hennes dotter Line. De båda är obeskrivliga. Line fyller 1 år i mars och jag har vrålångest för vad jag ska köpa åt henne. Doppresenten lyckades jag träffa mitt i prick, en sångbok med medföljande CDskiva. Den silvriga Barnkammarboken hette den. Hade också knåpat ihop ett kort till henne, som jag var jättenöjd med. Sara blev överlycklig för presenten och kortet, och förhoppningsvis Line också så småningom.
 
Men vad ska hon få i 1års present då? Någon som har några tips?
 
Under tiden jag letar ska jag äta min svartvinbärspaj som jag just gjorde!
Underbara Line ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela