mariauusimaki

min separationsångest visar sig!

Publicerad 2012-08-20 22:40:36 i Allmänt,

Idag jobbade jag kväll, så jag kom hem för ungefär en timme sedan! Det här är min sista vecka på Animalen. Det känns sorgligt, den sista måndagen, sista tisdagen osv. Känns så tråkigt att jag inte blir kvar till hösten. Jag köpte med mig en aktiveringsboll hem till Kajsa, i hopp om att hon ska arbeta lite för sin mat och på så sätt gå ner i vikt. Men hon tänkte inte alls som jag, istället tittade hon på mig som om jag var galen som kunde tro att hon tänkte arbeta för sin mat!
 
Imorgon jobbar jag också kväll, men ska in till stan innan för att sätta in lite pengar på banken. Nu ska jag ta något att äta, sedan blir det läggdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela