mariauusimaki

senaste dagarna

Publicerad 2012-08-17 19:22:00 i Allmänt,

Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna! I onsdags var jag och Marcus hos hans syster och åt med henne och hennes pojkvän. Efter ett par timmar av mat och tvmys åkte vi hem, med några kläder och även lite uppläggningsfat rikare! Det var två hjärtformade fat som hon inte hade plats för. Och jag samlar på mig som en hamster för att ha så mycket som möjligt tills jag flyttar någon gång i framtiden!
 
Igår hade vi avskedsmiddag för underbaraste, finaste Mimmi som ska börja plugga i Småland. En otroligt mysig kväll med hämtpizza på altanen långt in på kvällen. Var därför ganska så död när jag vaknade imorse! För att Mimmi ska överleva sin tid i Småland gav vi henne ett överlevnadskitt med alltifrån snabbnudlar till kakor och näsdukar som hon kan använda när hon saknar oss. Jag kommer iallafall sakna henne, något enormt!
Vi 6 som var där planerade redan in en minijul tillsammans och även att vi ska fira nyår tillsammans!
 
Den här kvällen ska spenderas hemma hos marcus. I helgen ska jag söka jobb då jag fått besked att det inte fanns någon ledig tjänst på Animalen i höst...
 
 
 
faten jag fick av Rebecca! Det är i två olika storlekar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela