mariauusimaki

Söndag

Publicerad 2012-08-12 11:27:14 i Allmänt,

Kvällen igår blev så lyckad. Allt flöt på felfritt, gäster och brudparet var nöjda. Först var det middag som så småningom övergick till fest. Vi kom inte hem förän vid halv 2, och då skulle några fortsätta vidare hem till brudparet. Men vi var rätt slitna efter en hel eftermiddag/kväll/natt i tempo 180 så vi åkte hem istället.
Sov rätt länge imorse, gick upp och hämtade lite te och sen tillbaka till sängen, där jag är nu! Älskar sånna dagar, så man kan gå i morgonrocken långt in på dagen! Idag är en sån dag.
 
Funderar på om jag kanske ska ta en sväng till mormor för en överraskningsfika med min kusin. I början på sommaren var vi till Furuvik som mormor fått i present. Emilia, min kusin tog så otroligt vackra kort på schimpanserna som är mormors favoriter. Vi har framkallat en av de finaste som vi ska rama in och ge till henne. Hon kommer bli så glad.
 
Annars är det inte så stora planer för dagen. Ska anmäla till en utställning tror jag. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska dit eller inte. Känner inte riktigt samma intresse för det längre, faktiskt. Men det kanske är kul när man väl är där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela