mariauusimaki

workout

Publicerad 2012-08-18 11:56:00 i Allmänt,

Idag vaknade jag tidigt, redan vid 8! Åt som vanligt på helgerna en lång och god frukost. Mitt hjärta är på jobbet men slutar om en halvtimme, då blir det lite lunch! Han jag lyckats få jobb på ica, ordet stolt räcker inte till för mig!
 
Medans han jobbar och jag tränat 30 minuters Zumba och lite styrketräning. Tänker bannemig bli som jag var under gymnastiktiden igen! Kolhydrater kommer bli en big no no och jag ska försöka göra någonslags träning varje dag, iallfall en promenad!
 
I eftermiddag ska jag till mormor med min kusin Emilia, vi har framkallat ett foto från furuvik som vi ska rama in och ge till henne, som en överraskning! Det blir säkert lite fika där också. Opps, då sprack nyttighetsplanerna. Målat naglarna har jag gjort också. Får passa på under helgerna eftersom jag inte får ha det när jag jobbar på kliniken.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela