mariauusimaki

allt för min syster

Publicerad 2012-02-18 10:45:23 i Allmänt,

Idag fyller min Sara år. Det är ofattbart hur mycket en person kan betyda. Sara är mitt allt, mitt blod. Det finns nog faktiskt ingen som jag kan prata med så mycket som med Sara. Trots syskonbråk och många smällan i dörren vet vi båda att det finns ingen bättre än oss. Vi brukar få höra att folk är förvånade hur gulliga vi är mot varandra som syskon. Vi åker på resor tillsammans, umgås! Och idag fyller hon 18! Min bästa lillasyster ♥

Så nu håller jag på att baka tårta förfullt. En jordgubbs och chokladtårta med Justin Bieber på! Hade tänkt att gå och väcka mitt hjärta också så att vi kan äta frukost tillsammans. Om ett par timmar ska jag hämta Sara och hennes vänner som varit iväg på roligheter!

Det här kommer bli en bra och lugn dag!

Kommentarer

Postat av: saraau

Publicerad 2012-02-19 09:33:05

Love you more the a fish love water!! du är alldeles underbar så man blir tokig! syster, forever!! pussis ! <3

Postat av: Monika

Publicerad 2012-02-19 11:06:54

Otrolig fint skrivet... äkta syskonkärlek. Det finns mycket värme i hela eran familj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela